مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 02:252021-04-09ورزشي

آغاز لیگ دسته یک فوتسال کشور در دهدشت|رقابت ها بدون تماشاگر برگزار می شود


رقابت های فوتسال بانوان لیگ دسته یک کشور به میزبانی دهدشت آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، با وجود تعطیلی اماکن ورزشی در محدودیت های کرونا یی شهر دهدشت میزبان گروه پنجم رقابت های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.

این رقابت ها با شرکت چهار تیم شامل آریا ترکان مراغه، دستگردی یزد، هیأت فوتبال نطنز کاشان و هیأت فوتبال شهرستان کهگیلویه برگزار می شود و در پایان 2 تیم برتر به مرحله بعدی رقابت های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه های کشور صعود می کنند.

در حالی که تعطیلی مشاغل گروه های2،3و4 از روز دوشنبه آغاز شده و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان از تعطیلی همه اماکن ورزشی خبر داده بود اما میزبانی این دوره از رقابت های فوتسال بانوان به خاطر برنامه ریزی از پیش تعیین شده لغو نشد.

رضا نیکویی زاده با بیان اینکه رقابت ها از امروز آغاز می شود و به مدت 6 روز دنبال خواهد شد، افزود: چون این مسابقات کشوری است و از قبل برنامه ریزی شده است طبق دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه اظهار داشت: بازی ها با رعایت همه اصول بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا برگزار می شوند و حضور تماشاگر در سالن برگزاری ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز لیگ دسته یک فوتسال کشور در دهدشت|رقابت ها بدون تماشاگر برگزار می شود

آغاز لیگ دسته یک فوتسال کشور در دهدشت|رقابت ها بدون تماشاگر برگزار می شود